»Zahodnega medijskega sveta ta zgodba ni več zanimala. Edina perspektiva so bili naši vojaki v Afganistanu. In to se mi je zdelo blazno, ker mislim, da so dejanske žrtve vojne običajni Afganistanci in ne vojaki.«
»Tukaj me skrbi, da postajajo kurator našega zanimanja algoritmi umetne inteligence.«
»Nekoč so miličniki res čuvali demonstrante. Pištole niso smeli imeti s sabo. Prvič, ko sem videl specialce, so bili prav smešni v primerjavi z današnjimi, zdaj imamo robokope, viteze, opasane v plastiko.«
»Brutalnost je preveč abstraktna, da bi jo človek sploh lahko razumel. Gazo upodabljamo le kot množično grobišče, zapor. Seveda vse to drži, ampak s tem pridemo do nevarne točke, da takšne podobe ubijajo možnost empatije.«
»Portreti so narejeni na lokaciji, kjer ni bilo dovoljeno slikati, ampak me veseli, da nam je uspelo skupaj ustvariti mikroodpor in smo kljub temu naredili portrete. Z njimi pa sem hotel vrniti dostojanstvo in pokazati žrtve vojne ne kot klišejske žrtve, ampak kot ljudi, ki so nam vseeno lahko veliko bližje.«
»Zahodnega medijskega sveta ta zgodba ni več zanimala. Edina perspektiva so bili naši vojaki v Afganistanu. In to se mi je zdelo blazno, ker mislim, da so dejanske žrtve vojne običajni Afganistanci in ne vojaki, ki so na neki način racionalno sprejeli to, da bodo šli vojno, če so del neke vojske.«
»Če si lahko objektiven v trenutku, ko stojiš pred bolnišnico Šifa, in vidiš očeta, ki nese svojega otroka v kosih pod navalom adrenalina, upajoč, da ga tam lahko še nekako obudijo – če tam lahko ostaneš objektiven, potem je to vprašanje.«
»Še vedno jo premalo razumemo v kontekstu sodobne umetnosti, torej fotografijo samo kot umetniško zvrst. Ta se danes veže in obstaja v kontekstu vseh drugih medijev, torej se povezuje.«
»Mislim, da ima fotografija že v svoji naravi to sposobnost, da zapisuje spomine, in mislim, da to vsi ljudje uporabljamo, na neki način.«
»Tukaj me skrbi, da postajajo kurator našega zanimanja algoritmi umetne inteligence. Konec koncev ne bomo več tisti, ki bomo izbirali, kaj nas zanima, ampak bomo dobivali sugestije, kaj naj pogledamo.«
»Življenje ni neskončno.«
»Planet, na katerem živimo, tudi ne.«
»Razmisliti bi morali, kaj jemljemo kot kvaliteto življenja.«
»Odločno nasprotujemo vaši odločitvi, da ste za partnerja izbrali enega največjih onesnaževalcev v Evropi.«
»Ustvarjalce ste tako potisnili v vlogo kolaborantov rablja, ki jim je zdesetkal družine in uničil družbeno tkivo ter okolje v dolini Soče.«
»Da se nikakor ne omenja preteklost podjetja Salonit Anhovo, v nasprotnem primeru zaračunamo 10.000 evrov odškodnine.«
»Pogodbeno prekinejo nevarno in neetično sodelovanje z Alpacemom.«
»Vedno je namreč prisotna dvojnost med koristjo, ki jo z zaposlitvami tovarna zagotavlja okoliškim prebivalcem, in na drugi strani davkom, ki ga ti plačajo v smislu onesnaženosti okolja in morebitnih bolezni.«
»Narava je kraj, kjer se umirimo, in tudi v postavitvi razstave je ta soba zamišljena kot prostor za umiritev še posebej v odnosu na prvo sobo, ki je zelo zgoščena.«
»Ko je začela raziskovati, se namreč ni zavedala, da je dolina tako razdeljena – na eni strani so tisti, ki menijo, da je tovarna potrebna, saj jim daje vsakdanji kruh, medtem ko tistim, ki so zboleli, edini cilj postane, kako čim dlje živeti.«
»Če bi morala izbrati eno stvar, bi to mogoče res bile vožnje s trajektom po Bosporju ali pa še dlje po Otokih princev. Tam je res nekaj magičnega.«
»Tam je res nekaj magičnega.«
»si v povsem urbanem, med steklenimi novogradnjami in stolpnicami ob hkratnem momentu z denimo z oslom ali konjem, nekdo pa na primer povsem ročno prevaža kavč«
»Carigrad še zmeraj stičišče kultur.«
»fotografirala Ujgure, Sirce, ki so našli svoj novi ali pa začasni dom v Carigradu, veliko je tudi Irancev«
»To pomeni, da ni več subtilnosti, ki jo nadomesti močan prvi vtis: od udarne tematike, ki nas pretrese, do dramatične osvetlitve, živih barv ali močnih kontrastov.«
»Nastala je ena najsijajnejših fotografij, kar sem jih kdaj videl, ki še posebno ustreza današnjemu času, ko je vtis, ki ga dobimo v prvem delčku sekunde, tako pomemben.«
»Vse preveč sodobne umetnosti poskuša zadostiti le tretjemu kriteriju. Umetnost, ki je zgolj 'zanimiva', me ne zanima.«
»To, kar iščem v portfolijih fotografov, so dokazi o njihovi edinstveni viziji. Kaj na svetu vidijo na svojstven način?«
»Fotografija mora vsebovati dokaz življenja.«